CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 21, 2008

铁克

被kL铁克了,没让我知道幸亏我有浏览他的部落格(忠实读者嘛,哈哈)

这个tag的规则:
1.each blogger must post this rules
2. each blogger starts with ten random facts/habits about themselves
3. blogger that are tagged need write about their own blog their ten things and post these rules . you need to choose ten(or five) people to get tagged and list their names .
4. don`t forget to leave them comment telling them they've been tagged and to read your blog .
5. (added by me) no tag back

我的10个facts/habits?

  1. 懒惰
  2. 爱睡
  3. 烂赌
  4. 没听歌上网就要生要死
  5. 死要脸
  6. 想唱k(ahkee,我等你等到花儿也谢了~)
  7. 不吃不眠看连续剧
  8. 看恐怖片/鬼片一定掩眼看
  9. 蛇/名字有蛇就怕,最近被四脚蛇吓到,看到壁虎想到四脚蛇,T.T
  10. 讲话气人为乐

说真的,铁克这个名字还够怪够难听,哈哈。
铁克10个或5个?我下不了决定咯,就7.5个啦,呵呵。
我铁克的那半个人是kL,哈哈,你就写多五个啦。你的规则没写 “no tag back”,哈哈。
剩下的七个,善良善解的我就不点名了,想做的人就做咯,感恩 XD

4 comments:

shawn kL said...

不错不错 =)

pek.k3e 페키 said...

花开实既是我回来的时分。。哈哈

Marilyn said...

kL
别不错不错,记得再写多五个,哈哈

pecky
难道你就是佛祖?每走一步就有莲花开!? 厉害厉害,佩服佩服

pek.k3e 페키 said...

=.='" 你说花谢嘛。。。。我配合而已。。花开花谢原本就是一体的。。。哈哈哈哈。。。
我只是个平凡的女孩儿…………=p